הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
פתח/סגור תפריט

מידע לתושב

​תאגיד המים רואה חשיבות רבה בשיתוף התושבים במידע ברור ועדכני בנושאים עיקריים הקשורים לצרכנות מים ולחשבון המים.
אנו מאמינים כי בעזרת המידע המפורט, לפי סעיפים, יקל על התושב להבין מה עליו לעשות במקרה של מעבר דירה ו/או כיצד עליו לקרוא את חשבון המים.
חשוב לנו כי התושבים יגלו אחריות אישית ויבדקו את החשבונות אותם הם מקבלים לתשלום. במקרה של טעות בחשבון, התושב מוזמן לפנות למחלקת הגביה, לתיקון.
​​נעשה כל מאמץ למנוע ולהימנע מעוגמת נפש.​

פרטי ההתקשרות עם התאגיד:

  • מוקד תקלות מים וביוב -106 (24 שעות 7 ימים בשבוע).
  • מוקד תקלות מים וביוב כולל בירורים ותשלומים –1-800-40-55-40 (מספר חינם).
  • מוקד בירורים ותשלומים 072-2755424.
    • ימים א' עד ה':08:00-20:00.
    • יום ו' וערבי חג:08:00-13:00.
  • ​בדואר – רחוב משה שרת 10 מיקוד 2910601/ת.ד.1226 קריית ים.
  • בדוא"ל- yamim@yamim.org.il​

קבלת קהל במח​לקת הגביי​ה:

  • ימים א', ג':08:00-13:00,16:00-18:00.
  • ימים ב', ד', ה':08:00-15:00​.
  • יום ו':סגור.

משרדי הנהל​​​ת תאגיד

  • ​טלפון: 04-9116762.
  • פקס: 04-8735076.

מחל​קת הגבייה

פקס: 04-9116763.​
מידע לתושב